Гарантія

Гарантія надається на всю продукцію інтернет-магазину Grand-knives.com.ua від 3 місяців з моменту придбання, залежно від гарантійних умов виробника!


Ви також маєте право повернути будь-який товар протягом 14 днів.


Повернення чи обмін*

На всі товари, куплені у нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів"


Обмін та повернення товару.


1. Зв'яжіться із представником нашого магазину.

2. Якщо упаковка та/або якість (зовнішній вигляд, працездатність) не порушені – ми оформимо повернення грошей та/або обмін (дату та/або час погоджуйте з представником grand-knives.com.ua)!

3. Якщо буде помічено сліди використання та/або пошкодження товару та/або упаковки - товар буде відправлено на додатковий огляд до сервісного центру.


Ми зробимо все можливе, щоб повернення та/або обмін пройшов швидко та просто.


Якщо є дефект?


1. Надати товар до офіційного сервісного центру відповідного виробника через представника grand-knives.com.ua.

2. Сервісний центр безкоштовно здійснить діагностику товару та видасть один із трьох можливих висновків:

- товар не має механічних пошкоджень та підлягає гарантійному ремонту: сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт;

- товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту: покупець надає товар разом із укладанням сервісного центру та іншими документами в магазин, і магазин або змінює товар на інший такий же або повертає покупцю гроші;

-товар має механічні пошкодження: дія гарантії припиняється і товар не може бути обмінений або повернутий.


Гарантійний ремонт, обмін та/або повернення товару неналежної якості.


Якщо в гарантійний період товар, що вийшов з ладу з вини виробника, і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього необхідно надати:


- товар із повною комплектацією;

- Документ підтверджує оплату;


Платне післягарантійне обслуговування*


1. Після закінчення гарантійного періоду, а також коли товар знято з гарантії через недотримання умов експлуатації, ми радимо звертатися до офіційних сервісних центрів.

2. В офіційних сервісних центрах Ви отримаєте максимально компетентне обслуговування (сервісні центри).


Перевірка комплектності товару*


1. Перевірка комплектності та відсутність механічних дефектів у виробі повинні здійснюватися при передачі кур'єром товару у присутності покупця або на складі транспортної компанії.

2. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації. Іноді можливі варіанти відмінності комплектації від зазначеної в посібнику, оскільки іноді виробник змінює її без повідомлення та без позначки у посібнику.

3. Якщо відмінність комплектації є нашим недоглядом, ми його усунемо.


Наш магазин здійснює обмін та повернення грошей за куплені товари у суворій відповідності до Закону.


*Згідно зі статтею 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

- товар не використовувався

- присутні всі документи (квитанція чи товарний чек);

- товарний вигляд збережений, тобто. залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді;


Гарантією також не покриваються ризики втрати надсилання поштою або іншою компанією-перевізником.

Гарантія передбачає безкоштовний ремонт чи заміну протягом 14 днів у межах наявних залишків на складах. В іншому випадку рекламація буде відправлена виробнику для ремонту або заміни.


Клієнту можуть відмовити у гарантійному обслуговуванні у таких випадках:


- ніж чи інший товар не проходить за нашими рахунками, тобто ми не продавали товар;

- присутні фізичні ушкодження;

- термін гарантії закінчився та/або у всіх описаних вище випадках (механічні пошкодження та інші вище описані причини).