Гарантія
Гарантія надається на всю продукцію інтернет-магазину Grand-knives.com.ua від 3 місяців з моменту придбання, залежно від гарантійних умов виробника!
Ви також маєте право повернути будь-який товар протягом 14 днів.
Повернення чи обмін*
На всі товари, куплені у нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів"
Обмін та повернення товару.
1. Зв'яжіться із представником нашого магазину.
2. Якщо упаковка та/або якість (зовнішній вигляд, працездатність) не порушені – ми оформимо повернення грошей та/або обмін (дату та/або час погоджуйте з представником grand-knives.com.ua)!
3. Якщо буде помічено сліди використання та/або пошкодження товару та/або упаковки - товар буде відправлено на додатковий огляд до сервісного центру.
Ми зробимо все можливе, щоб повернення та/або обмін пройшов швидко та просто.
Якщо є дефект?
1. Надати товар до офіційного сервісного центру відповідного виробника через представника grand-knives.com.ua.
2. Сервісний центр безкоштовно здійснить діагностику товару та видасть один із трьох можливих висновків:
- товар не має механічних пошкоджень та підлягає гарантійному ремонту: сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт;
- товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту: покупець надає товар разом із укладанням сервісного центру та іншими документами в магазин, і магазин або змінює товар на інший такий же або повертає покупцю гроші;
-товар має механічні пошкодження: дія гарантії припиняється і товар не може бути обмінений або повернутий.
Гарантійний ремонт, обмін та/або повернення товару неналежної якості.
Якщо в гарантійний період товар, що вийшов з ладу з вини виробника, і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього необхідно надати:
- товар із повною комплектацією;
- Документ підтверджує оплату;
Платне післягарантійне обслуговування*
1. Після закінчення гарантійного періоду, а також коли товар знято з гарантії через недотримання умов експлуатації, ми радимо звертатися до офіційних сервісних центрів.
2. В офіційних сервісних центрах Ви отримаєте максимально компетентне обслуговування (сервісні центри).
Перевірка комплектності товару*
1. Перевірка комплектності та відсутність механічних дефектів у виробі повинні здійснюватися при передачі кур'єром товару у присутності покупця або на складі транспортної компанії.
2. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації. Іноді можливі варіанти відмінності комплектації від зазначеної в посібнику, оскільки іноді виробник змінює її без повідомлення та без позначки у посібнику.
3. Якщо відмінність комплектації є нашим недоглядом, ми його усунемо.
Наш магазин здійснює обмін та повернення грошей за куплені товари у суворій відповідності до Закону.
*Згідно зі статтею 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
- товар не використовувався
- присутні всі документи (квитанція чи товарний чек);
- товарний вигляд збережений, тобто. залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді;
Гарантією також не покриваються ризики втрати надсилання поштою або іншою компанією-перевізником.
Гарантія передбачає безкоштовний ремонт чи заміну протягом 14 днів у межах наявних залишків на складах. В іншому випадку рекламація буде відправлена виробнику для ремонту або заміни.
Клієнту можуть відмовити у гарантійному обслуговуванні у таких випадках:
- ніж чи інший товар не проходить за нашими рахунками, тобто ми не продавали товар;
- присутні фізичні ушкодження;
- термін гарантії закінчився та/або у всіх описаних вище випадках (механічні пошкодження та інші вище описані причини).